sunnuntai 14. helmikuuta 2016

minä

tämä kuukausi on minun siivouskuukausi.
välillä on hyvä suursiivota kaappeja ja komeroita ja suursiivota samalla itseään. mitä sieltä löytyy? mitä kannattaa säilyttää, mitä heittää pois tai myydä/lahjoittaa eteenpäin.
inventaario
mitä haluat, mistä luovut, mitä tilalle, mitkä on päämääräsi, kuka olet?

alkukuusta otti Yle yhteyttä ja kysyi haluanko kertoa taiteen markkinoinnista ja mainonnasta  koska päivitän blogia, facefookkia, instagramia ja twitteriäkin säännöllisen epäsäännöllisesti.

kiva ja hyvä. silloin kun joutuu toimittajan yllättävien kysymysten eteen kun o kysymyksiä ei ole mitenkään harjoiteltu etukäteen, saa vinkkejä itselleenkin. olemisestaan ja siitä miten olla (taiteilija)

.

olen lempeä iteselleni, olen arvostelematta itseäni; noinkosepuhuu, noinkosekävelee. katson itseäni lähinnä ulkopuolisen silmin ja ihmetellen minäköseolen ja mikä se minä on? korkeintaan ajattelen: ois pitänyt laittaa päälle toinen pusero! elämä on leikki, ihanan pitkä leikki..tai lyhyt.

ole ystävä itsellesi! hyvää ystävänpäivää <3

alla Ylen linkit :)

minä

"minä" kohdasta 2.22

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti